SKRIVET: 2011-04-15, kl 13:56:30 | PUBLICERAT I: Övrigt

Igår :)

Igår så var jag på prova på dag på Vretaskolan oxh det var skit kul !! jag och Elin tilbringade dagen men Alexandra och Lovisa ;)
På förmiddagen så fick vi var sin häst och vi red lektion för en lärare och det gick bra, jag red en häst som heter Spacy :)) Och sen åt vi och sen fick vi prova på och köra små b-ponnys ;)) Det var oxå kul men det var roligare att rida ;PP

När jag kom hem så red jag Bilbo ;P Han var HUR pigg som helst och lyssnade inte på något jag gjorde så jag red lite längra än vanligt igår för att få honom och lyssna så till slut så vart han dyng svett så jag satte på honom svett-täcket medan jag jag mockade :)


IDAG så ska jag och Elin till åtvid för att grilla med alexandra, lovisa och troligtvis massor med andra tjejer ;) det kommer bli kul !!

Nu ska jag till stallet innan jag åker till elin för jag ska longera ochmocka till Bilbo :) bye.bye !! :) <3




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: