SKRIVET: 2011-04-03, kl 22:10:08 | PUBLICERAT I: Övrigt

Presentation av mig och mina djur (a) !

Hej jag heter Emma Maria Larsson jag är 15 år, 16 i sommar. Jag har ridit sen jag var liten man bara ridit på skoj och inte tävlat. När jag var liten så bodde jag på en gård men sen 4 år tillbaka har jag bott i ett vitt hus mitt i en liten by som heter Hannäs.


Ellie!
Ellie är av rasen lhasa apso och är snart ett år den 30 april. Jag fick för mig att jag skulle ha en hund att lära agility och gå på massor med kurser med. I höstas gick jag valpkurs och idag var kursstarten för grundkursen ;) Det gick ovanligt bra idag faktiskt.


Bilbo!
Bilbo är en nordsvensk och jag köpte jag för ca 1,5 månad sen. Han är 5 år i slutet på maj. När jag köpte honom var han inte inriden och hade knappt haft sadel på sig. Nu kan man tro att han har varit inriden i flera år. Han är hur snäll som helst men kan lätt bli lite stressad. Nästa år ska jag gå på vrata skolan och då ska jag ta med mig Bilbo dit.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: